Translate

piatok 22. júna 2012

Nie je dedinský chlap ako chlap dedinský

a nie je reč o niekom s priezvyskom Dedinský :)


Naozaj, čo si predstavíte pod chlapom z dediny / v dedine / dedinským chlapom?
Ja mám dve predstavy, možno pritiahnuté za vlasy, možno nie.

Smradľavý chlap v prepotenom tričku s pivom v jednej ruke a pohárikom tvrdého v druhej. Taký, ktorý má hrubý hlas, pravideľne používa nadávky. Pôsobí ako drsný a silný chlap. Chlap, ktorý je však drsný len hlúpymi nadávkami na tento svet a vyhrážkami „čo by on spravil, keby...“, pretože na viac sa nezmôže. Ktorý nie je natoľko silný aby odišel z krčmy skôr než sa poriadne neopije. Taký, ktorý si neváži ženy a sú podľa neho akurát na to, aby doma navarili, upratali a na sex. Taký, ktorý ma silné reči a prázdne skutky.

A potom taký, ktorý je tiež v prepotenom tričku, flanelovej košeli a džínsoch. Ktorý drží v jednej ruke sekeru a druhou sa opiera o bok. Ten má svaly z práce a nie z posilovania vo fitku. Pôsobí ako ten, ktorý všetko vie a všetko opraví. Chlap, ktorý sa naozaj vie vynájsť a odpovie na každú otázku, ktorý naozaj vie všetko o prírode či o technike. Taký, ktorý naozaj vie všetko opraviť alebo sa o to aspoň snaží :) . Ktorý si váži ženy a nedovolil by im vziať do ruky sekeru. Zastáva rozdelenie rol muža a ženy a hoci žena upratuje a varí, necíti sa ponížene, ale spokojne, lebo je o ňu postarané. Taký z ktorého môže ísť aj strach, ale aj láska.

Kvôli tým prvým som rada, že nebývam v dedine. Kvôli tým druhým som rada za každého chlapca z dediny, ktorého poznám :).


Článok z 26.05.2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára