Translate

nedeľa 16. septembra 2012

Splnené

sny, túžby priania :)

...fulfilled wishes...


Ahojte ;)
dlhšie som sa neozvala, bola som totižto v nemocnici. Našťastie nič vážne, operácia ramena, ale aj tak... Ľudia v modrých plášťoch s rúškami na tvári ako posledné čo som videla pred upadnutím do celkovej narkózy. Aj takéto niečo dokáže človeka primäť k rozmýšľaniu. A tak som si začala prezerať obrázky zo série before i die. Pri ich prezeraní som sa veľmi potešila práve z tých, ktoré sa už splnili :) hoci by som možno nie všetky sama zaradila do svojho zoznamu, čo by som za života chcela stihnúť. Rozhodla som sa ako prvé uverejniť práve tieto. Niektoré sú možno iba maličkosti, niektoré cestovateľské sny a iné dôležité udalosti môjho života. Zo všetkých sa však veľmi teším, lebo sa často spájajú práve s krásnymi zážitkami :). 













18 komentárov:

  1. o smrti takom mladom veku rozmýšlať by sme nemali :) a ani ešte o starobe a predsa to robíme... ale nikdy nevieš čo sa môže stať .. už by som nemala odkladať t o čo chcem už urobiť dlho.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujimavy napad mat takyto zoznam, asi sa nim inspirujem :-). Ja mam na tom svojom zatial len jediny bod - Move out from Slovakia for real :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj dobrý výber!..len sa mi nepáči, že before I die..daoč krajšie by som tam dala, aj keď teraz ma ozaj nič nenapadá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uplne neviem ci je vhodne byvat s najlepsoou kamoskou. tam je totiz riziko, ze nebudeme potom kamosky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nám to vyšlo dobre :) bývali sme spolu tri roky, teraz sa vydala takže už býva s manželom :)) na začiatku to bolo pre nás ťažké, ale to aj celkovo, lebo obe sme prvý krát bývali takto bez rodičov, ale potom jak sme si zvykli tak paráda! nezabudnuteľné chvíle, keď sme sa v noci stretli v kuchyni "musíme sa učiť na skúšku" a celú noc sme prekecali :D

      Odstrániť
  5. áno, tá taštička sa podobá na plyš...
    pekné obrázky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sú veci, ktoré si človek môže splniť, ktoré musia počkať a ktoré musí vynechať, ak mám malé priania vždy si ich vypíšem na lepiaci lístoček a snažím sa ich v najbližšej dobe splniť, už len preto aby som za svojho života nezabudla na niečo čo som si niekedy priala, prajem rýchle uzdravenie(dostanie do formy)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lepšie by som asi nevybrala. Myslím, že keď som začínala, urobila som tiež takýto článok.. alebo to bolo na tom predošlom blogu? :D Už fakt neviem :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juj, tak zelam skor uzdravenie :) a dakujem za komentar u mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj :) Pozývam ťa k sebe na moju prvú giveaway :)

    http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/09/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsou to krásné nápady :). Mě se brzy splní udělat dort k narozeninám milému, už se hrozně těším :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkný post:))..jsem tvá nová členka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Great wishes :D I hope that you've done and had all this things a day :D
    ps: I follow you too :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak a teraz uz len odskrtavat, co si zazila:)...aspon, ze uz mas po operacii!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem za milé komentáre a aj podporu, čo sa týka môjho ramena :)

    OdpovedaťOdstrániť