Translate

piatok 28. septembra 2012

Sashe výber

Myslím, že väčšina z Vás pozná geniálnu stránku sashe, ktorá združuje šikovných ľudí, ktorý vyrábajú pekné vecičky a chcú ich ponúknuť ostatným. Už minule som Vám ukázala moje náušničky od Tanaji :) ktoré mi dobre slúžia.
Prinášam Vám môj sashe výber pekných vecičiek, na ktoré som v poslednej dobe natrafila a ktoré by som si možno raz aj chcela kúpiť:).

čelenka a sponky od LuciiStofej



 vílovská čelenka od kadlickovaj

originálne čelenky hogo fogo

 


krásne šaty, spoločenské, či svadobné twigi


taštičky decore by miriam 


náušničky od SakraZu

stojany napríklad na kvety od Suran

originálne náušničky a čelenky od hrusulky
 


čokobrošne na zjedenie od Miri Podmanickej

pletené vecičky a pompadúrka od Kikulus



zápisníky a pohladnice od Bellavida

túto pohľadničku som aj darovala kamarátke na svadbe :) 

No asi musím ukončiť tento post, lebo by som tu bola do zajtra :D . Nabudúce možno pridám ďalšie vecičky ;). 
Čo poviete na tento výber? :) A nakupovali ste už niekedy cez sashe? :) Viem, že niektoré z vás dokonca tvoríte aj na sashe a veľmi vám fandím! :)

14 komentárov:

  1. tie čelenky sú nádherné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj pekný výber, som zvedavá, čo si vyberieš! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednym slovom : krasa, na sashe som zatial nenakupovala..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okouzlující, snové výrobky! Toužím po všech, ách! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tam nikdy nenakupovala ale strasne vela veci sa mi paci! Teraz najma tie hogo fogo celenky, tie su skvostne!
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hlásím, hlásím, že už jsem nakupovala, protože se nedalo odolat. ;-)) Děkuju za príma tip, naše kučeravá Sue! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, tak to som rada, že som Ťa takto inšpirovala a našla si si svoje páčivé vecičky :)

      Odstrániť
  7. hogo fogo čelenky by som brala všetkými desiatimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja rozhodne, rozmýšľam, že si nejakú darujem na Vianoce :D

      Odstrániť
  8. wau, že čokobrošne, vyzeraju ako skutočná čokoláda :-) na zjedenie
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť