Translate

sobota 4. augusta 2012

Moje plnenie predsavzatí


Práve som popri upratovaní náhodne narazila na moje spísané predsavzatia na tento rok 2012. Roky pred tým som si nezvykla spisovať, alebo vôbec dávať novoročné predsavzatia. Veď by som sa mala snažiť napredovať počas celého roka, hoci nový rok symbolizuje nový začiatok, nikdy ma to k tomu nejako neťahalo. 

V čom bol tento rok iný? Povedala som si, že by nebolo zlé si spísať na čom chcem pracovať preto, aby som si to po čase mohla skontrolovať, či a ako som postúpila, čo zo zoznamu sa mi podarilo splniť a čo vôbec. 

A viete čo? Úplne som na to zabudla. Teda na to, že som si spísala zoznam, nie na tie predsavzatia. Tie viac menej ovládam, pretože sú stále rovnaké. Čo je vlastne dosť smutné, lebo to svedčí o tom, že sa mi ich nepodarilo zatiaľ splniť. Čo vyšlo, sú skôr také jednorazové akcie, ako získať Bc titul, uskutočniť Bazár II. . Ale s predsavzatiami, ktoré sa týkajú zmeny stereotypov, ktoré mám, to už je možno aj vďaka prokrastinácii, pre mňa typickej, o niečo ťažšie. 

Jedno z predstavzatí bolo aj viac písať na bloguje, ktoré je medzičasom dokonca zrušené. Tak uvidíme ako to pôjde tu :). Vzhľadom na množstvo rozpísaných článkov by som si kľudne mohla dať záväzok prispievať niečím novým každý týždeň. Hoci nie vždy mám toľko času a chuti do písania ako práve teraz. Tak mi držte palce a môžete ma kontrolovať :). Nájdenie tohto zoznamu mi dalo novú chuť do jeho plnenia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára