Translate

nedeľa 12. augusta 2012

En.dru

a ešte mako!mako




Ondřej Havlík a.k.a En.dru 

·         čerstvý vicemistr sveta v loopingu- Boss World Looping Championship
·         -dvojnásobný majster České Republiky v beatboxu
·         -víťaz Európskej súťaže 1st Marathon beatbox battle
·         -majster ČR a vicemajster sveta v kategorii team beatbox s kapelou Beatburger band
·         -dvojnásobný víťaz Czech Boss Looping contest


Ak Vám to nič nehovorí, tak En.dru je proste šikovný sympatický chalan :) ktorý okrem toho, že má skvelý zmysel pre humor tak majstrovsky (viď vyššie) beatboxuje a aj loopuje. 

Čo to znamená? Používa takú „mašinku“ na ktorú nahráva svoj hlas – všetko naživo, všetko bez nástrojov = accapela, čiže jednoducho svojou pusou :). V podobe beatboxu, napodobňovania hudobných nástrojov, rapu, neopomenúc spev.  Nahrá jednu „stopu“ , do toho nahrá ďalšiu, tie budú hrať a do toho on bude spievať, rapovať... Paráda! :) Nepotrebuje nástroje a znie to perfektne. 


Ja osobne ho úplne „žeriem“ :). Na Lumeňáckom Stejdži som mala problém obsedieť pri jeho vystúpení. Záznam z toho si môžete pozrieť aj vy ;). A ak sa Vám bude páčiť, nezabudnite zahlasovať za Stage
Fakt nechápem ľudí, čo mali to šťastie a zažili ho live len tak, napríklad v Brnenských uliciach a oni stáli, pozerali, počúvali namiesto toho aby sa roztancovali :)). 
Škoda, že v Bratislave som zatiaľ na nikoho takého nenarazila, hoci tam hrávajú napríklad parádny huslisti.




V Čechách ho môžete poznať aj ako moderátora.
A taktiež je jeden z členov parádneho česko-slovenského zoskupenia mako!mako , ktorých nájdete aj na FB.


(Momentálne myslím hľadajú speváčku, lebo Kristína sa stará o svoje detičky :).) 


Od tiaľ ho môžete poznať, keďže sa s kapelkou dostali až do finále Česko-Slovensko má talent! 



  Viac (napríklad aj o jeho vystúpeniach)na jeho webe a na jeho facebooku


Nie každému sa musí takýto štýl páčiť, to je jasné. Čo na ňho poviete vy? Ja som si ho a aj mako!mako úplne zamilovala :). 

11 komentárov:

  1. Já tyto soutěže moc nesleduji, ale tohohle "kluka" :D znám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi v Čechách je známejší :)) ale tu na SR ho podľa mňa nepozná tak veľa ľudí, na to aký je super :D

      Odstrániť
  2. Milá Sue,
    přišla jsem sem kvůli tomu, že jsem někde viděla tvou "ikonku" s Lízou Simpsonovou ;-) a tak jsem si říkala, že to tu určitě bude skvělý. A taky že jo! Musím to tu ještě pořádně prošmejdit. ;-)
    Fandí Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej, ďakujem :) no a Líza je samozrejme úplne super <3

      Odstrániť
  3. Myslím si že si zamilovaná právom :D Ja ho nepoznám ani som o ňom ešte nepočula,ale vyzerá dosť dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wáááw... to nechápem kde sa to v ňom bere a ako to robííí ... ved ja neviem napodobniť kravu.. nie to beatbox :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš pravdu ani ja som ho takto osobitne nepoznala. (: No mako!mako už áno. (: Tí boli skvelí. Je naozaj škoda, že u nás nikoho takého nepoznám. :/
    Inak ďakujem za pozvanie na tvoj blog. (: myslím, že je skvelý. Plný zaujímavých a originálnych článkov. Práve preto som tvoja nová followerka. (: Teším sa na články.
    PS: bola by som rada, keby si ku mne tiež ešte niekedy nakukla (: milý komentár vždy poteší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej, ja ďakujem za milý komentár :)) a tiež som si ťa pridala ;))

      Odstrániť